Scarlett Merhaba, uygulamada sanırım sorun var. Bir konuya yorum yazarken yorum yukarıya geçiyor ne yazdığımı göremiyorum aşağı çekincede kayboluyor yazdığım. Birde biraz önce bildirim -1 yazıyordu. İyice kafayı yemeye başladı uygulama. Bir çözüm bulursanız sevinirim. İos kullanıyorum.
Eelif82 Scarlett bende hesabıma giriş yapamıyorum dün gece uğraştım aynı mail adresiyle yeni hesap açtım sordum @adm de cevap veren olmadı 😏
Scarlett Babymam evet aynı şeyleri 3-4 kez yazıyorum sonra sinirleniyorum. Nerdeyse uygulamayı silecektim çok sinir bozucu