Nohut7 Kızlar bugün kontrole gittim 30+3 haftalık ama doktorum normal doğum pozisyon almış fakat ayaklarını yukarı kaldırarak yat dedi kafası biraz aşağıdaymış telaşlanmalı mıyım haftasına göre normal mi
[silindi] Nohut7 çok normal o an öyledir sonra yer değiştirir orası onun evi rahatı nasılsa ona göre şekil alır
FtmaGlr Nohut7 Çok telaşlanacak bir şey yok sadece çok ayakta kalmayın kendinizi yormayın, ben her sabah 40 dk yürüyüş yapıyordum doktorum 36 haftalıksın çok fazla yapmanı istemiyorum dedi kanala yerleştiği için, 37 itibari ile koş zıpla dedi