bikbikbikaak esra34_ yani ben izne çıktım 10 gün sonra doğurdum çünkü, o yüzden evet 4 aya yakın sonra aldım
minikbebegim06 Melodibiri1 ben aylık olarak bildirim yaptırıyorum doğumdan itibaren aylık olarak yatıyor