Umaybaby Kızlar merhaba bugün iğnenin yapıldığı gün hariç 12. Gün dayanamadım kaset test yaptım negatif çıktı sizce pozitife döner mi 😔
Aslihan_adiguzel51 Umaybaby bende 11. Gün yaptım negatif diyor ama erken gebelik testi olmadığı için çıkmayabilir cuma günü kan vercem ben
Seymatrkay Umaybaby üzgünüm ama negatif. Kaset test de bile çıkıyor olunca. Ben de yaptım negatifdi. Kanda da negatif çıktı. Dilerim bir sonraki transfer de pozitif sonuç alırsın.
Halewas Umaybaby dönüyor benim bat 5 Nisan çatlatma iğnesinin 14. Günü kan testi yaptım negatif çıktı 2 gün sonra tekrar yaptım 28 çıktı 2 gün sonra tekrar yaptım 69 çıktı adet günümde 181 çıktı yani acele etmeyin bence kızlar pozitife dönebilir
Umaybaby Aslihan_adiguzel51 2 tane kaset test aldım 2 tane de awox erken gebelik testi aldım şuan sadece 1 tane merak ettiğimden kaset test yaptım
Umaybaby Aslihan_adiguzel51 bilemedim bende iğnenin etkisi gittiği için mi negatif yoksa bu ay da olmadı mı acaba 😔
Umaybaby Aslihan_adiguzel51 bende çok kötüyüm çok şişkinlik var yüzümü sivilce bastı normalde sivilce çıkmaz bende
Umaybaby Seymatrkay burada okumuştum çoğu kişide 12. Gün iğnenin etkisi geçtiği için negatif olur 14. Kan verin diyor ama bilmiyorum