Belim ve basim asiri derecede agriyorr gecmek bilmiyor ne yatinca ne ayakta hele bir sey yap belim kiriliyor en ufak birsey de bile.
Kizlar acilden gitsem normal ortalik salgini icin kucuk ya bi ilac ne yazarlar mi acaba aslinda kucuk oldugu icin gitmekte istemiyorum yasayanlar olduysa bilgi verir misiniz.
Bazen yedigim seyler agzimdan geliyor 😔