AnayimBenAna_ Ates06 ben tüketmiyorum bebeğimin gazı olunca sütümü kaşığa sağıp azıcık muskat ekleyip akıtıyorum ağzına
zynpknt AnayimBenAna_ sütle beraber tüketilmemesi gerekiyor ben ortaokuldayken içmiştim ve bildiğiniz sarhoş olmuştum halisünasyonlar görmüştüm araştırdığımızda çok zararlı olduğunu gördük bilginiz olsun ☺️