Rosegul bende aldım o kadının herşeyini denedim ama olmadı keşke işe yarasaydı okadar para döktüm yazdım her seferinde kurallara uymadan yapmışsındır dedi çocuk değiliz aklı başında insanlarız talimatı nasılsa öyle uyguladık tekrar al bu seferde şöyle dene dedi yine olmadı eksik yapmışsındır canım dedi hatta kendi gebelik testinde silik pozitif gördüm bikaç gün sonra adet oldum attım onada o test benim değil dedi sizden aldım diyorum benim testin yanliş çıkarmaz diyor