Dün kan tahlili verdim bugün sonuçlara evden baktım idrar yolu enfeksiyonu varmış 2 gündür akşamları otururken karnıma kramp giriyodu ama 5-10 dk içinde geçiyodu bugün sabahtan beri sol böbreğimde ağrı var ayriyetten ter basmasıda yaşıyorum ayaktayken şiddetli ama uzanınca hafifliyo acaba enfeksiyon böbreğe vuruyo olabilir mi internette ve youtubedan dinlediğim doktorlar yapar diyolar yarın sağlık ocağına gidicem sonuç göstermeye burayada sormak istedim yaşayan varsa lütfen cevap verebilirmi 🙁