Kizlar bi sorum olacak. Bugun kontrole gıttım 37+3 haftalığız. Bebeğin kilosu 2.800 . Doktor senın yapın bu mınyonsun bebekte oyle dıyor. Bir hafta geride görünüyor ki geriliği bi ara 2 haftaya cıkmıstı zar zor toparladım Hareketleri nst hepsi iyi Allaha şükür . Sanırım benden beslenmıyor artık bebek haftaya ayın 15.inde doğumu planladık. ( 38+4te) Sizce bebek 40 haftalara kadar beklese daha mı iyi olur kilo bakımından ? Ama doktor senlik bi şey yok beslenme kaynaklı değil yapısal dıyor. Kafam çok karıstı 🥺