zlemceylan Kızlar parmaklarım şişiyor gibi yüzük olmuyor artık. Ayaklarımda da şişlik oluyor gibi. Dün sağlık ocağında aşım vardı oradaki ebemde öyle söyledi ödemin görünüyor dedi. Toplamda şu an 8 kg aldım. Ödem için neler yaptınız ?
Dolunay21 Bol su içmenizi öneririm. Ben 38.haftamdayım ve yeni yeni ödemim oluyor oda hemen geçiyor. Bol hareket bol su.
Ngny Bende 28. Haftada aniden şiştim. 😅 sabah bi kalktım ellerimi yumruk yapamıyorum o derece şişmiş. Düzenli yürüyüş ve en az 3 lt su içerek geçirdim biraz. Hareketsiz kalırsam ya da su içmezsem yine hemen ödem oluyor.