tazeannesese simdi 1. si formul mama zaten kalinca bebege verilemiyor yani o kisim gereksiz oluyor 2. si ben icine biberon isi koruyucu aldim ama onu da kullanmiyorum cunku o mamayi icti icti icmedi cop oluyor yanlardaki suluk ceplerine cantanin biberonlari koyuyorum isi koruyucuyu surda kullaniyorum formul mamalari kapakli kutuya koyduktan sonra onun icine koyuyorum asiri sicak olursa falan sorun olmasin diye miniminnacik bir hurc almistim hastane cantama madame cocodan onun icine kiyafetlerini koyuyorum cantadan cikartiyorum derli toplu bir sekilde her sey gozumun onunde oluyor icinden kullanacaklarimi aliyorum fermuarini kapatip direkt camtaya atiyorum cantanin ici de dagilmamis oluyor bebek bezi islak mendil alt acma gibi seyler icin de bebek bakim alt acma cantasi oluyor ya kucul bir sey ona koyuyorum direkt o cantayi cikarrtigimda aradigim her sey elimin altinda yine isim bitince onunda lastigini takip direkt atiyorum cantaya