Meryemdd ben direk normel diyenleri gerçekten anlamıyorum neye dayanarak yorum yapanlar da . Kızıyorum çünkü 6 ay önce hamileliğimde bel ağrısıyla ufak ufak açılmalar olmuş doktor magnezyum verdi geçti rahim ağzınızı ölçtürün lütfen 💖 herkesin bel ağrısı normel değil herkesin kanaması normel değil herkesin bu süreci kendine özel benim sancıymış mesela 23 haftalık erken doğumla fark edildi ama iş işten geçti .. bel ağrısı oldukça açılma olmuş erken haftalar da …bel ağrısı da normel gelince çalışmaya da devam etmiştim oysa sancı vuruyormuş