Arkadaşlar hamileliğimi ilk öğrendiğimde uygulamayı indirdim ve bu forumdaki anneler adettendir diye son 99 gün diye post açıyorlardı ben de okurken diyordum ki “ay o günler gelir mi ki, daha çok var..” ama inanın nasıl geçti hiç anlamadım. Çok şükür her şey yolunda 🙏🏻 dualarınıza talibim. Sizin kaç gününüz kaldı? Bitmez dediğimiz o günler gelip geçiyor, zaman gerçekten de çok hızlı akıyor 😇 sanırım doğum da böyle olacak ve bebeklerimizin büyümesini izlemek de 🥹