kalocwom haftama bir kaç gün kaldı, doğum tarihim henüz net değil ama bu hafta ağda yaparak kişisel temizliği aradan çıkarmak istiyorum. Zaman olarak erken mi acaba sizler kaçıncı haftada tamamladınız hanımlar?
cvn4941 kalocwom şimdi ağdadan geldim benim de iki güne 37. Haftama giriyorum çıktı aradan kafam rahat kesinlikle ağda yap jilet doğumda çok zor oluyor
kalocwom bikbikbikaak Hahahah daha kolay olmaz mı bence mantıklı doğurmak o anda 😂 Jiletle hemen çıkıyor pütürlü kalıyor felan o yüzden tercihim ağdadan yana 😌
kalocwom cvn4941 Kesinlikle öyle ağda hepsinden daha çok rahatlık bende acaba erken olur mu diye düşündüm bi sormak istedim
kalocwom Esma006 Çok çabuk uzamıyor aslında öncesinde lazere gidiyordum etkisi oldu fazlasıyla ama hormonlardan dolayı çıkmaya devam etti bu süreçte 😂 ama dediğiniz gibi uzasa bile basitçe evde daha kolay alınabilir
cvn4941 kalocwom bence erken olmaz normal doğum bekliyorsan her an herşey olabilir hazır olmakta fayda var