anneyim9 Arayıp bir sormanızı tavsiye ederim. İlk bebeğimde babamı kaybetmiştim, detaylı zamanını kaçırmıştım. Kaç hafta olduğunu hatırlamıyorum açıkçası ama 25-26 olabilir. Büyümüştür artık, net bir şey anlayamayız diyerek almamışlardı. Bunda da 22 ve 23te muayene oldum.