Blumom Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım adetim 2 gün gecikti positif çıktı kaset testte bugün kan verdim ama ben adetimi 20 günde bir oluyorum uygulamaya göre 3 haftalık diyor normal mi bu son adet tarihim 16 Nisan
Mamiko_2020 Blumom hamile olduğun ve değer yüksek olduğu için referans dışı diyor 🥰eğer ki gebelik olmasaydı belirtilen değer arasında olacaktı ve normal karşılanacaktı 🌸
Mamiko_2020 Blumom birde uygulamaya göre hesap edilmez 🥰doktorun seni tam 4 haftalık olarak kayda geçirir regl döngüne göre hesap eder merak etme 💖