Selammm güzel annelerrr
Umarım hamileliğiniz su gibi geçiyordur🙏🏻🥰
Kontrolden geldim bugün çok şükür herşey yolunda ve Temmuz 20 gibi hazır ol dedi 2. Sezeryanım olucak..
Kızım 1160 gr çıktı kilosu, Sizde durumlar ne? Nasılsınız, bebişlerin kilosu nasıl bu haftalarda🤔🤍