eedkcc Kııızlar bat 14 ama 2-3 gündür göğüs hassasiyeti ve regl krampı olmayan batma şeklinde gelip saniyelik giden şeyler oluyor ihtimaller dahilinde midirrr
eslemgn eedkcc Arkadaşımdan biliyorum bu şekilde hissediyordu hamile kalmıştı gaz vs de oluyor demişti
eedkcc Nazsuuu umutlanmak da istemiyorummm anlık batma oldu gitti bilmiyorum bakalım hayırlısı canım yaa
eedkcc Blumom çok enteresan ya inşallah hayırlısı olsun benziyor belirtiler ama umutlanmak istemiyorum
tugbanayr Aslihan_adiguzel51 merhaba adet tarihime 8-10 gün var göğüs hassasiyetim yok ama karın şişliğim var çok fazla ve kramp var gibi sizce belirti midir
Aslihan_adiguzel51 @“tugbanayr”#p366978 tugbanayr bende karında şişlik var göğsümde bişey yok onun dışında bel ağrısı oluyor arada