1rem Merhaba, 32+1 30 haziran pazartesiye geliyor o gün çalışamaz raporu alıp iş yerime bildirdikten sonra daha çalışmıyorum değil mi yani haftayı tamamlamıyorum kafam karıştı böyle bir şey okumuştum o yüzden soruyorum bilen varsa yardımcı olabilir mi
dunnobeck 1rem Evet ben de 32+0’da aldım tam pazartesiye denk geliyordu, o günden itibaren çalışmıyoruz
iremd-1798 1rem raporu aldığınız gün izniniz başlıyor çalıştığınız yere hemen bildirmeniz gerekir ki işe gitmediniz diye sorun olmasın ☺️ bende 26 Haziran da çıkmıştım 🤭
Rabiul 1rem raporu mesaj olarak da gönderebilirsin mail olarak da iş yeri kabul ederse ben o şekilde yapmıştım 33 de almıştım rapor günüm cumartesiye denk geliyordu pazartesiye almıştık 33+2 di
esra34_ Ben de 32 + 2′de rapor aldım özel de cumartesi günüydü hatta bugünden itibaren çalışmana gerek yok bugün de işe gitmene gerek yok dedi doktorun asistanı raporu aldığın gibi iş yerine teslim et o gün çalışmıyorsun artık
1rem iremd-1798 inşallah biran önce zaman gelir masa başında çalışıyorum ama artık vücudum ağırlaştı ağrılarımda oluyor umarım hayırlısıyla izine çıkarım artık, bilgi için teşekkür ederim
iremd-1798 1rem ay inşallah sizi çok iyi anlıyorum bende masa başı hatta evden çalışıyorum 37 ye zor dayandım her yerim anında tutuluyordu artık dinlenmem gerekiyordu. 40+4 de bebeğim geldi 3 hafta dinlenmeme yetti 🥹
1rem iremd-1798 ay maşallah yine iyi dayanmışsınız ben 37ye kadar duramam hayatta şuan 24+4 teyim 32. Hafta gelsin diye bekliyorum, bebeğiniz için de Allah analı babalı büyütsün maşallah 😊
iremd-1798 1rem ama ben evden çalışıyordum o yüzden dayandım işe gidecek olsam çok uzak servisle gitmem lazım hayatta yapamazdım 😅 Sizde sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize ☺️