merveunal_06 Dün kan verdim 2490 çıkmış nasıl sizce kaç haftalık gebelik oluyor haftaya gidecek doktora
Zge12 merveunal_06 değeriniz güzel çıkmış ama bu değere göre hesaplanmıyor canım son adet tarihine göre hafta hesaplaması yapılıyor
Hdyeycelll- merveunal_06 Canım bende öyle sanıyordum ama herkesinki gerçekten farklı oluyormuş ben 4+3 de öğrendim beta 4430 idi benim arkadaşımda benimle aynı haftalarda öğrendi 4+2 de öğrendi 1300 idi onunkide
merveunal_06 Zge12 evet bende öyle biliyorum teşekkür ederim sanki burda daha önce değere göre hesaplayanları görmüştüm de ondan bi soruyum dedim