Ask45 Kızlar çatlamanın 11. Günü bugün reglim 10 mayıs . Sabahtan beri aşırı hastalancakmışım gibi hissettim uyku hali çöktü test yapayım dedim 3 dakikada bunu gördüm.. sabah yaptıgımda birşey yoktu bu arada
zlemceylan Ask45 içini açıp çeker misiniz bir bir de 11. Gün erken oluyor birkaç gün sonra tekrar deneyin genelde 12. Günden sonrasında silik olarak belli olmaya başlıyor 🥰
minigimleseruven Ask45 awoxa çok güveniyorum adetime 2 gün kala öğrendim o test ile hemde akşama doğru yapmıştım testi , insallah sende de bebis vardır dualarım seninle
Erva_41 Ask45 arkadan flaş tutunca gÖzüküyor mu benim testimde bu şekilde çıktı da kör oldum sabahtan beri
sutlukahve_ Ask45 hayali bişey var ama içini açıp at bide awox yaniltmiyor ya sabah da dene inşallah pozitif gelsin
GezenTavuk_2 Ask45 kuzum geçen ay bu şekilde gördüm sonradan bende yanılmıyorsam ama megatifti inşallah senin bebiş vardır 🥹
Ask45 sym_yc emin olmadan yapmak istemiyorum canım sabah ilk idrarla yaptıgımda bişey yoktu öğlene dogru hastalancakmışım gibi hissettim cok leke geldi gibi ama emin değilim yapayım dedim 3 ddkada gördüm çektim bunu
Deryayurt Ask45 alabilirsen bide kaset test al bazen onlarda hcgyi daha erken saptayabiliyor ben bı erken gebelik testi bı kaset test yapmıştım kaset testte çizgi daha belli olmuştu mesela hayırlısı olsun inşallah gönlüne göre versin rabbim
Ask45 Deryayurt tamam canım birde prodoctor 10 ml algılarken awox 23-25 leri algılıyormuş bulabilirsem prodoctor alcam
Sensedim Awox Bi kaç gün önce yapınca resmen ikinci çizgi çıkardı sonraki günler iki kere daha yaptım bisey yoktu arada hatalida olabiliyor bence