Yldz2025 Kızlar bebegim 2 haftalık Topuk kanında troid yüksek çıkmış yarın tekrar kan vericez Benim hamileliğim boyunca yüksekti hap kullanmıştım Başına böyle bi durum gelen var mı eğer tekrar yüksek çıkarsa nasıl bi yol izleniyor Lütfen ligisi olan yazsın
Kkardelenn1 Yldz2025 başıma gelmedi bende troid hastasıyım ama bebeğe de ilaç başlanıyor bir süre veriyorsunuz takip ediliyor diye biliyorum
Mucizee80 Yldz2025 yorumunuz üzerine baktm eğer yine yuksek çıkarsa doktora gdiyrsunuz eğer çok yüksek degilse takip yapılıyor eğer çok yüksekse 3 yıl ilaç kullanıyorsunuz bana bu şekilde bilgi verdiler sizin kaç çıkmış birde bu yapılan testlerin içindeki en masum şey bu dedi tedavisi olan birşey sakın korkma dediler
Yldz2025 Mucizee80 bizim 2.topuk kanında 5.78 çıktı üçüncüyü verdik Sizin 2.de kaç çıkmıştı değeriniz
Mucizee80 Yldz2025 5 küsur çıkms bizimde ebe bnce bu sefer normal gelir çünkü bu yükseklik çokta önemli değil demişti çünkü genelde hastalık olan bebklerde 20 lerde 40 larda çıkar yani çok yüksek çıkar dedi büyük ihtimalle sizinde 3. Kan normal cikar
Mucizee80 Yldz2025 şimdi e nabizdan baktım çok şükür sonuç normal gelmiş inşallah sizinde normal gelir