İlk gebeliğimde ben de 4,5 haftalıkken hem keseyi hem bebeği görmüşlerdi, bu hamileliğimde 5+5te bebeği hala göremedi doktor cuma günü 6+2 olacak görürüm diye umut ediyorum. Ama asla ilk hamilelik gibi olcak diye bi koşul yokmuş onu anladım bu süreçte. Yüreğim ağzımda sürekli iç çamaşırımı kontrol ediyorum kan gelir mi diye. Sağlıkla güzel güzel haberlerini alalım inşallah .🙏🏻