Busra6694 ben ikiz gebeyim haftam ilerledikçe işe gitmem zor olacak ve çalıştığım yer ile evim arası 90km. Ayrıca tarihi bir binada çalışıyorum tuvalete inmek için koca koca merdivenleri aşmam gerekiyor. Riskli gebelik olduğum için belki doktorlar verir diye düşündüm belki şansımı denerim ama başka bir arkadaş da kayseride hiç bi hastanenin heyet raporu vermediğini söyledi biraz umudum kırıldı