Nurarslan Kızlar merhaba.Benim 3tane cocugum var.Biri 6yasinda biri 2yasinda biri de 8aylik.Spral ile korunuyorum..fakat son adet tarihim 1ocak hala hastalanmadim.leke vs yok sadece sol kasigimdan belime vuran bir agrim var?Aranizda spral ile hamile kalan oldu mu sizce hamilemiyimdir?doktora gitmeye cok korkuyorum hamileysem nasil yaparim.Yasim 25 ve 3 cocugumda sezeryan Akil verin lutfn bana ne yapmaliyim😞😞
Neylin Nurarslan daha dün bir post vardı spiralli hamile kalmış hatta hayati tehlikesi var diye doktorlar aldırmasını önermiş bir arkadaş .benim arkadaşımın kardeşide spiralli hamile kalmıştı 🤷♀️
Hemebehemgebe Arkadaşım günaydın. Bu olabiliyor maalesef %2 ihtimal ama yine de Rabbim nasip edince oluyor. Eğer gebeysen ve devam etmeyi düşünüyorsan gebeliğine lütfen tıp fakültesi veya eğitim araştırma hastanesine takipli ol. Çünkü çok fazla kanama ihtimali olabilir sezeryandan sonra kan takılması gerekebilir.
Nurarslan Hemebehemgebe benim zaten 3.ameliyatimda cok kan kabettim ve spinal oldugum halde kndime gelmem saatler surdu😒Doktor baglayalim kordonlarini dedi fakat bn yasim kucuk diye cesaret edemedim iste