Ts009 Merhabalar, raporum bu şekilde çıktı doktoruma gitmeme 10 gün var ama raporu düzenleyen doktor riskli görünüyor kendi doktoruna göster dedi. Risk yaştan dolayı mı böyle gözüküyor başka etkenlerde var mı?
Nurellaaaaaaa1212 Ts009 zaten artık doktorlarda bu testlere hiç güvenmedikleri için fetal dna öneriyorlar. Yani yaş riski dışında gözüken oranlar cok yüksek değil. Tabi doktor daha iyi bilir ama cok da bu testlere güvenmemek lazım. Kimseyi etkilemek istemem ama hiç risk cıkmayan bebeğimi triploidi kromozom bozuklugundan kaybettim. Bende yaptırıcam yarın ama mecburi amniyosentez olacağımız için usulen yaptırıcam açıkcası
Guzelanne56 Ts009 yaş rıskı 220 kısıde 1 yanı rısklı bı durum yok açıkçası grafik de dusuk rısk gosterıyor zaten ben bı sorun goremedım
Ts009 Nurellaaaaaaa1212 fetal testlerde çok pahalı yoksa bende hiç bu testlerle uğraşmayıp direkt onu yaptırmayı düşündüm ama kararsız kaldım bu konuda
meryemefem Guzelanne56 bir zararı yok yani internetten baktım da kalp hastalıkları riski olabilir trigliserid değerinde