Westmoreland Kızlar size bir şey sormak istiyorum. Bu ay yumurtlama gördüm değerlendirdim bata 6 gün var Ovülasyon testi anında pik oluyor. Umutlanmak istemiyorum ama sizce test yapmalı mıyım beklemeli miyim ? Bu durumu yaşayan oldu mu?
Busraaaakkk Westmoreland ayy çoğu günü bu şekilde gebe olduğunu öğrenmiş , şöyle ki çatlamadan 12 gün sonra gebelik varsa testte zaten çıkıyor test yapabilirsiniz
8143 Westmoreland canım ben geçen ay o şekilde gebelk öğrendim adete 5 gün vardı postlarıma bakablrsin
Westmoreland Busraaaakkk ay inşallah öyledir 🙈 çok mu erken diye düşündüm test için erken gebelikte çıkar mı
Kitlik_irm Westmoreland 4 gün kala öğrendim 6 gün kala test yaptığımda çıkmamıştı biraz daha bekleyin test için
Westmoreland Kitlik_irm yumurtlama gördüm sonra silikleşti birkaç gün sonra tekrar yaptım yine hafif silikti işte birkaç gündür koyu çıkınca o yüzden şüphelendim
Westmoreland 8143 testi ne zaman yapmıştın canım? Hayırlı olsun bu arada sağlıkla kucağına alırsın inşallah ♥️
8143 Westmoreland sağol canm amin testi 22 23 nisan ovulasyon testi yaptım anında pik çıktı 23 Nisan’da gebelik testinde pozitif gördüm çok şkür 6 haftalık hamileyim Rabbim herkese nasip etsin en kısa zamanda 🤲😊