fat1374 Kuzu aynı durumdayız ben de en son 23 martta adet gördüm döngümün 46.gunundeyım 15 gun gecıkme var, 8 gun doktora gıttım duphaston verdı cuma gunu ılac bitecek ama hala gelen giden olmadı benim de kan testlerimin hepsi negatif en son 11 mayıs da verdim ben de senin ya regl olayım artık ya da gebelık cıksın mucize olsun dıye beklıyorum askım