Tini_minii Kullandıktan sonra çok akıntım olmaya başladı. İç çamaşırım baya ıslanıyor hatta bazen eşorfmana çıkıyor normal mi ? Siz yaşadınız mı ?
Han23 Tini_minii gyno lomexin fitil kullanmistim bende ayni sekilde olmustu hatta kasinti da olmustu asiri doktorum normal dedi bi sure sonra gecti
Anneyiimbenn Gyno lomexin kullandım ben aynısı bana da oldu ama bildiğim kadarıyla normal fitiller böyle yapar
[silindi] Tini_minii haa anladım çok normal içine bir madde koyuyorsun o açacak içine gitmicek ki yüzeye temas edip tedavi edip akacak dışarı,ağız gargarası gibi düşün
busra05_ Trivag kullandım senınkıyle aynı eş değer fitil canım çok normal gece koyup sabah kalktıgında akıntın fazla olması ilaç içerde eridiği için