saglikciaanne Somuncu üç aya girdim kızlar aklımda hep kötü senaryolar donuyor. İlk gebeliğimde de öyle olmuştu ama sindi doguma evde iki yaşında oğlumu bırakıp gideceğim diye ayrıca çok üzülüyorum . Sanki kötü bisey olacak hisleri kaplıyor içimi
Sudee01 saglikciaanne Allah korusun öyle düşünmeyin arada bende öyle düşünüyorum ama dua herşey kızımı nasıl bırakıp gidicem doğuma diye düşünüyorum ama 😔
LavinsMom saglikciaanne bu ben. İlkinde rahattim simdi evde bi bebegim var ve onun icin endiseleniyorum. Ya bana bisey olursa ne yapar o bensiz . Tum gece donup duruyorum deli gibi. Bu ay dogumum var
saglikciaanne Sudee01 bende öyle. Oğlum emmeyi bile iki ay önce bıraktı. Bana çok düşkün bensiz asla uyumuyor onu düşünüyorum üzülüyorum bir sürü kabus görüyorum üzülüyorum
saglikciaanne Sudee01 amin insallah hepimizin yardımcısı olsun. Korktuğumuz herseyden bizi feraha kavuştursun ❤️
Datlum Bende öyleyim hep kötü şeyler düşünüp ağlıyorum hormonlardan mi neden bilmiyorum hep büyük oğlumu düşünüyorum