Merhaba. Ben konu açmıştım. bebeğime mememin birini verince diyerinden akan sütü də toplayıp biberonla veriyordum. Fakat meme reddine sebep olur diye artık bi şekilde her iki mememi de bebeğin emmesini sağlıyorum. Fakat biberonla içince doyan bebek, mememden içince doymuyor. Galiba akışı hızlı emince sinirleniyor çabuk bırakıyor. Ben bi de memeyi ne zaman deyiştirmem gerektiğini de çözemedim daha. Birini emiyor yumuşuyor biraz, uyuya kalıyor ama emmeği bırakmıyor. Boşamı emiyor yoksa gerçekten birşey gidiyormu ağzına bilemiyorum. Bu zaman zorla ağzından kendim çıkarıp diğer memeyimi vermeliyim? Çünkü ne kadar beklesem de bırakmıyor ki🤦🏻♀️ ama uyuya kalıyor yatağına bırakınca uyanıyor demek ki doyduğundan değil yorulduğundan uyuya kalıyor. Kafam çom karışık ya bu emzirme olayını biri bana anlatsın🤦🏻♀️