BetulSahin5444 banda bugün geldi neymiş 2025 öncesi doğumlar sayılmıyor tekrar doldur dedi ben zaten bi bisey oldugundan şüpheye düştüm her ay adam nasıl 5 bin versin derim adam kafayı çalıştırmis parayı istiyormuş 2025 sonrası doğumlar içim geçerli yapıyım herkes doğursun demiş diğer bebeleri kim doğurdu acaba yani parayı vermemek için bide miller doyursun diye yapti ama kimse 5 bin icin çocuk yapıp doğurmaz ya ne kadar saçma bi sistem