Anneyiimbenn 32 hafta 1850 doktor normal dedi ama bu haftanın bebek kilolarını okuyunca az gibi geldi
fatmaanuurr22 Anneyiimbenn doktorun normal dediyse bence bir sıkıntı yoktur canım sonuçta her bebeğin gelişimi farklıdır ama yine de bebeğe kilo aldıran besinlerden tüketirsen daha iyi olur muz, avakado,kefir, kaşar peyniri gibi ☺️
sevcnnn9 Esma006 kuruyemiş çiğ olarak mı tükettiniz yoksa kavrulmuş mu ve hangilerini tükettiniz tahin pekmez ne kadar yiyorsunuz
Esma006 sevcnnn9 tahin pekmezi muzun üzerine birer kaşık dökerek yiyorum kuruyemiş çiğ yemiyorum normal kavrulmuş şekilde
busrademirerol 35+3 ken 2450 di 44 cm di Bu cuma takibim var ınsallah almıştır biraz daha Doktorumuz önem veriyor kilosuna
busrademirerol fatmaanuurr22 inşallah ya bu hafta 2 yumurta bol süt yoğurt kaşar ile takviye ettim umarım iyi almıştır
Gizem1504 Fatmakus25 18de 300dük bizde ama 4 5 gün öndeydi zaten hala da öyle ileride daha çok kilo alımı oluyor
fatmaanuurr22 busrademirerol devamlı olarak tüket canım fazlasına da gerek yok bence az az sık sık yemen daha faydalı olur bence
busrademirerol fatmaanuurr22 ilk günden beri zaten yumurtayı asla bırakmadım :) bb hafta double devam ettik :) bakalım ne olacak