Ben yaptırmamak için direndim, ikili temiz çıkmıştı. Ayrıntılıda birkaç ufak bulgu olunca amniyosentez hiç olmazsa fetal dna dedi tüm doktorlar. Mecbur yaptırdım. Bence en baştan yaptırmak genetik açıdan kafanızın rahat etmesine sebep olur. Olumsuz bakan biri olarak ilk süreçte, şimdiki aklım olsa direkt yaptırırdım ilk başta diyorum