balbadem1 Test sonucunu daha doktora göstermedim ama trizomi 18 diye birşey açısından riskli gözüküyor diye ChatGPT yorumladı bi baktım o çok kötü bir hastalık yani korkunç şeyler yazıyor
Gulbahar34_ balbadem1 ben de bugün 3lü test yaptıracağım. İnşaAllah korkulacak bir şey değildir. Kalbinizi ferah tutun. Üçlü test perinatolojide yapılmıyor değil mi? Ben normal kadın Doğumdan randevu aldım. Yanlış olmasın. Size danışmak istedim.
cylnmy balbadem1 eğer maddi imkanınız varsa fetal dna yani nipt yaptırın hwm yüksek doğruluk payı var net sonuç verir hem de içiniz rahatlar
tahamommy balbadem1 3lü testin doğruluk oranı çok düşük diye biliyorum, 2 liniz riskli mi çıkmıştı neden yaptırmıştınız sonuç için sizi perinatolojiye yönlendirebilir doktorunuz inşallah bi sıkıntı çıkmaz
balbadem1 Gulbahar34_ bende kadın doğuma rutin kontrole gittim orda yaptılar doğru yani randevunuz orda yapılıyor
Buse4161 Ya bu ikili üçlü testlerde bebek sağlıklı olsa bile sonuçlar yanlış çıkabiliyormuş insanı strese sokmaktan başka ne işe yarıyor bu testler anlamış değilim
balbadem1 Buse4161 evet gerçekten ilk beneğimde yapmadım hiç birini kafamda hiç sorun yoktu şimdi bunu öğrendiğimden beri rahatsızım aklım hep orada yarın doktor yorumlayacak madem bu kadar yanılma payı var yazık değil mi bu hamilelere zaten zor bir dönem
Buse4161 balbadem1 evet ya yaptırmayı düşünmüyorum ben de. Hayır bir de sağlıksız kürtaj lazım denildiği halde sağlıklı doğanlar oluyor doktoru dinleyip kürtaj yaptırsa resmen bebeği öldürmüş olacak. Belki de çok kişi kürtaj oldu o şekilde ben yaptırmicam sağlıksızsa da kendi düşsün
balbadem1 Buse4161 Bence de benim şu anki aklım olsa asla yaptırmazdım ilk Gebelmde yaptırmamıştım bunuda nasıl bir gaflete düştüm de yaptırdım bilmiyorum Rabbim bütün çocuklerimizi korusun inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız
Buse4161 balbadem1 siz de içinizi ferah tutun neredeyse her gebede riskli çıkıyormuş zaten bu testler boşuna korkutmayın kendinizi detaylıyı bekleyin. Sağlıkla alırsınız kucağınıza inşallah 🌸🙏
Damla_g28 balbadem1 ben bu yüzden yaptırmadım yanılma payı çok fazla oluyo öyle bişey olsa qldirmiycama göre hamileligimi zehir edemem kafasindaydim