Gunduz27 bende de oldu 2 hafta önce 27. Haftada yapıldı serklajlıyum kasılma başladı diye yaptı doktorum.hastanede kalmak zorunda kaldım büyükçe bi serum verdiler dekstroz diye 24 saat arayla iki doz yapıldı eve geldim bir iki gün bebeğin hareketleri azdı ama her yerde normal yazıyor o yüzden endişelenmedim ama zaten sonra geçti kendine geldi. Siz kaç haftalıksınız