Annekuzusu06666 reyhan03K bence pipi çünkü bende 17+4 de gittim aynı böyleydi dedi kesin erkek bidaha sorma ha 🤣
Momellaa reyhan03K bizdede böyleydi 21.haftaya kadar erkek dediler 21.haftada detaylıda kız olduğunu öğrendim kordonmuş meğerse
reyhan03K Annekuzusu06666 yok canım benim 2 tane kızım var Allah’a şükür bu da erkek olsun istiyorum 🙏 Rabbim nasip ettiyse inşallah
Annekuzusu06666 reyhan03K amin inşallah canım benimkine de erkek diyolar bakalım doktorum degişmez diyor ama
Annekuzusu06666 Momellaa demee deme 🤣bende umutlanıyorum canı sağolsun benimde bi oğlum var buda ikinci olacak allah izin verirse nasipse 17+4 gittim kesin erkek dedi ben emin olmadan söylemem dedi dedim hocam değişirmi hayır dedi