glnhl_34 benim
glnhl_34 benim 32+3 te 1814 gramdı.geçen hafta gttik 34+3 te 2126 gram olmuş.ben miyon tipliyim,zayıfım.annesini çekmiş dedi çok kilolu bi bebek olmucak dedi.Sağlığı yerinde ama önemli olan da bu dedi doktorum.bugün 35+3 kontrolümüz var yine.Kilo olayına ben de biraz takılmıştım aslında ama zayıf doğsa bile hemen büyüyolar.daha çok insanların laflarından etkilendim.ama artık takmıyorum.kilo ile sağlığı karşılaştırmamak gerek.kilo sağlık değildir.siz de öyle düşünmeyin.sağlıkla gelsinler inşallah🤲🏻😊