58ee ağrıların düzenli olması gerekir doğum ağrısı olması için.ve git gide şiddetinin artması lazımmış.süresi de kısalarak tabi.Doktorunuzu bilgilendirin bence son zamanlar artık .sağ salim kucağına almayı nasip etsin allah.ben de 35+3 üm bekliyorum😊