ikiprensannesii_ Kizlar en son 5mayista betam7704 çıkmıştı. Uygulamaya göre 5+4gunlugum ama pek göğüs hassasiyetim yok hani ara ara bi baya belii ediyo sonra hiç ağrı filan olmuyor acaba düşük olacak diyemi böle oluyo
Talentedmom ikiprensannesii_ adet olacağın zamanki göğüs hassasiyetinden çok farklı oluyor dokunamıyorsun bile benim öyle olmuştu birden büyüdü o şekilde anladım
Aress ikiprensannesii_ her insanda farklı sonuçları olabiliyor gebeliğin. Bende de olmadı göğüs hassasiyeti, şuan son haftalardayım
Buse4161 ikiprensannesii_ canım herkeste göğüs hassasiyeti olacak diye bir kaide yok benim yumurtlama günümde başladı yeni yeni azaldı hassasiyet 9. Haftadayum ama hiç mide bulantısı falan olmadı kişiye göre gebelik belirtileri değişkenlik gösteriyor içini ferah tut
ikiprensannesii_ Talentedmom evet ağrı yaptiginda hepsi ağrıyor zaten ama biran agriyo sonra yine agrimama basliyo
ikiprensannesii_ Talentedmom evet adet yanlar te agriyodu burda hepsi ama git gidip bir geliyo ağrılar birazda ağırlaşmış yürürken ağrı oluyo
ikiprensannesii_ Talentedmom evet sizlamalar oluyo sırtıma bile atiyo ağrılar ama yumuşak göğüs hani sert olmuyor
ikiprensannesii_ ikiprensannesii_ düşük olunca korkuyorum aynısı olucak diye nedense hep bu korku var içimde cuma randevum var kese gorecz dedi doktor şuanda folik asit verdi inşallah bu sefer sıkıntı çıkmaz hiç mutlu olamıyorum
Buse4161 ikiprensannesii_ evet benim de yumuşak ama içi semsertmiş gibi ağrıyordu yatakta pozisyon değiştirirken korkuyordum düm ve bugün azaldı gibi bir de büyüdü ondan ağrıdı sanırım
ikiprensannesii_ Buse4161 inşallah dediginiz gibi olur aslında benim geçen sene Ağustos ayında düsugum oldu bayada aylar girdi en son Aralık ayında kimyasal gecirdim