Mrlgdk 1 buçuk 2 haftalık hamileyken sintigrafi çekinmişim hamile olduğumu bilmiyorum şuan 6+1 deyim doktor bebegın zarar görmüş olabilecegını söyledi bu durumda olan yaşayan var mı çok korkuyorum 😢😢