fatmaanuurr22 kızlar 28+5 haftalığım iki üç gündür sancı gibi ağrılarım oluyor kontrole geldim nst çekildi ama ben nst kağıdından pek anlamiyorum yardımcı olur musunuz? sancı yoktur demi
hilal_dere12 fatmaanuurr22 sancın hiç yok kasık ağrıların magnezyum eksikliğinden oluyor olabilir. Doktorum bana magnezyum vermişti suya atılandan. Bir de kızılay marka kırmızı renk olan maden suyu bol magnezyumlu onu haftada 1 /2 içebilirsin iyi geliyor
fatmaanuurr22 Asi_07 kasıklarımda belimde çok ağrı baskı hissediyorum vajinamda neden oluyor ki acaba
queenanne1 fatmaanuurr22 sıfffır sancınız 🥹 40 üstü sancı sayılıyor hissettikleriniz bebiş baş aşağı döndüyse ondandır endişelenmeyin🌸 doktorunuz muayene etmedi mi
fatmaanuurr22 queenanne1 öğle arası olduğu için bekleyemeyip hemen buraya geldim doktor herhangi bir sorun yok dedi ama nst odasındaki hemşire sonlara doğru sancı kasılma olduğunu söyledi bende anlamadım 🤷
Girlmama fatmaanuurr22 bu aralar hemsirelerd eyalanci olmaya basladi bakkaldan mi diploma aliyorlar noluyorsa 0 sanci 17. haftadan beri rahim kasilmasi sancisi olup hamileligi boyunca surekli dogumu durdurulmus biri olarak diyorum her gece nst ye gidiyordum hastaneye
fatmaanuurr22 Girlmama benimde ilk gebeliğim olduğu için pek bilgim yok öyle dedi doktorda farklı dedi kafam karıştı