Ugurluyolum iyi düşün canım iyi olsun , benim kızımda erken doğdu kuvözde kaldı , şehir hastanesinde muayene oldu neyse sıkıntı bi şey yok, köye gidiyorum gelen giden şaş bakıyor yok şaşı var yok niye böylee falan filan..
Ben araştırdığım kadarıyla küçük çocuklar da böyle olması normalmiş sonra geçiyormuş.
Şimdi iki yaşında çok şükür bi şey yok , yani içini ferah tut geçer inşallah 🙏🏻🙏🏻