Bende 17 haftalık oldum dediğiniz gibi sanki belirtiler kayboldu gibi.Göğüs hassasiyetim aşırı derecede vardı sanki oda hafifledi ve şişkin değiller artık.Bende endişelendim başta ama kanamam vs olmayınca içim bir nebze rahat kontolümüzde haftaya perşembe Allahım sabır versin 🙂