H_selooo eedkcc bence bekle daha erken olduğu için olumsuz çıkar üzülürsün biraz daha beklersen varsa bile net çıkar
Dry07_ eedkcc 5 yıldır korunmanın ardından 6-7 aydır düzenli kprunmasız ilişki yaşıyorum ama geçen aylarda kimyasal oldu birazda enfeksiyon var bu aydan da ümitli değilim. İlk gebelik mi senin