Yarın 40 haftalık oluyorum sancılarım bi geliyor bir gidiyor Nst de 70 80 leri gördüm ama düzenli değil yarın son kontrolüme gidiyorum çok heyecanlıyım duruma göre gün içinde suni sancı alabilirim yada pazartesiye bekletebilirim ama çok yorgun hissediyorum kendimi merdiven inip çıkmaktan yürüyüş yapmaktan temizlik yapmaktan biraz bunaldım ve yoruldum doğurmaya halim kalmadı derecesindeyim sizce ne yapmalıyım