Ne çok doktor varmış aramızda yahu.
Belki adam diğer değerlerde de anormal bi durum görüp antibiyotik vermiş olabilir. Zaten doktorlar artık kolay kolay antibiyotik vermiyolar. Sonucun tekrar yükselmesine gelince de, uzun vadede etki eden bir ilaç da olabilir hemen doktor kesildiniz hepiniz. Napsın hem doktora gidip hem doktora güvenmesin mi? O zaman da çok biliyosun gitme o zaman doktora diyosunuz. Bırakın kadın tedavisini olsun size ne ya. 😒