adatuna Kızlar ilk gebeliğimde nasıl içtiğimi tam hatırlamıyorum. Siz nasıl içiyorsunuz prilamı günde kaç kez aç tok?
Mervetrkmn Ben sabah aç karnına 1 tane akşamda yatarken 1 tane içiyodum baya rahatlatıyodu doktor bu şekilde almamı söylemişti