Kızlar ne durumdasınız benim bat 13. bugün sol kısımda ağrılar başladı başka bir sebepten de olabilir tabi bilemiyorum her ay negatifi gördüğüm için :(
Bu ayın 2’sinde progesteron testi verdiğimde 10.1 çıkmıştı yani yumurtlama görmüştüm bunun için bu ağrı yumurtlama değildir diye düşünüp gebeliğe yormak istiyorum inşallah
eğer değilse zaten rahim filmi çekilmeye gideceği
dua edin lütfen bu hepimizin mucizeler aldığı bir ay olsun inşallah âmin