Evet kızlar hali hazırda söylediğiniz, ya da ileride “ben bunu kesin çok söylerim” dediğiniz klişeleşmiş cümleler nelerdir?
“Nereye bıraktıysan ordadır” bizim evde 1 numara mesela, üzerine çıkabilen olur mu bilmiyorum 😄
Annemde biz küçükken çok “Yaptığın banaysa öğrendiğin kendine” derdi 😄